Sunday, February 4, 2007

om att vara country, scrap och kattant

Jag måste erkänna att jag har funnit detta med bloggar extremt onödigt och dumt.
Har nog aldrig riktigt förstått mig på det hela faktiskt, och ska jag vara helt ärlig så gör jag det fortfarande inte..

Men eftersom jag nu är en så otroligt viktig och intressant person så vet jag ju att det är många därute som länge har väntat på att jag ska börja blogga så att ni har något intressant och vettigt att läsa på dagarna.

Nej, skämt och sido, jag har faktiskt inte så mycket att göra på dagarna och jag kunde inte komma på något bättre att hitta på nu när jag tillfälligt stängt av WoW.

Jag är från början till slut en ganska tråkig och tillintetsägande person, vilket ju faktiskt kan göra mig till en ganska intressant person
Eller vad vet jag.. Det lär stå en hel massa skit om katter och om scrabooking i den här bloggen, förutsatt att jag ens orkar med att skriva i den.. Om jag gör det så kanske jag klämmer inte lite countrymusikinformation här med.

För att börja dagens blogg...

Mina planer för dagen var att sätta mig ner och scrappa lite och göra lite nya kort, kanske städa lite också eftersom här ser bedrövligt ut. Jag hade också planerat att åka på IKEA och handla lite förvaring till alla scrapsakerna.. Det enda jag lyckades med var väl att ta mig till IKEA, sen att jag inte kom tillbaka med det jag åkte dit för är en annan femma.

Så det enda jag presterat under dagen är att höja min WoW karaktär ytterligare 1 level, om man nu kan se det som en bedrift...

No comments:

Post a Comment