Friday, March 9, 2007

influensa

Det blev som sagt ingen mässa den där helgen. Inte bara för att jag hade slut på pengar, men också för att min sambo låg sjuk i influensa. Och som man säkert kan gissa så sitter jag numer med detsamma.

Mår inte alls bra och jag tror att jag kommer att måste sjukanmäla mig och stanna hemma från jobbet i helgen. Det är så typiskt.

Har missat en hel veckas träning pga av det här nu, kommer säkert bli jobbigt att komma tillbaka sen.

En bra grej är i alla fall att mitt stämpelpaket från Magnolia har kommit i alla fall. Jag hade dock bara ork till att montera stämplarna. Använda dem får jag göra en annan dag. Får se när det blir, har ju fortfarande inte använt någon av stämplarna från förra paketet än. Det enda jag använt är en av stämplarna från senaste hÄnglar-paketet. Jag har så lite inspiration och jag vet inte vad jag ska göra..

Har varit och kastrerat Lillgumman och Printz har fått medicin mot sin infektion i nosen. Blir så less, inte nog med att han gick och skadade benet, nu ska han ha medicin för det där med nosen också. Verkar dock inte som att det hjälper så jag kommer säkert att få åka in med honom igen.

1 comment:

  1. Hej, hej!

    Tack för att du skriver att mina kort är dom bästa, men det är ju så att jag har målat stämpel motiv i 2 år nästa varje dag, så jag lovar du kommer dit oxå..
    Tråkigt att du har ont om pengar, det är aldrig roligt dessutom så är det väldigt stressande, jag vet jag har haft det så..i ett tidigare förhållande...

    Är det något särskilt du känner att du behöver..så kan du alltid höra av dig, jag har massa material som ligger..¨

    Stor Kram

    Linda

    ReplyDelete