Saturday, March 17, 2007

skidresa och ledighet

Idag for min sambo iväg på skidresa till alperna med sina kompisar. Hoppas de får fint väder och mycket skoj.

Jag har blivit frisk från förkylningen nu i alla fall, är verkligen skönt att man är sig själv igen.
Ska ta upp träningen igen så snart jag orkar.

Igår var jag iväg på Format Papper här i göteborg och köpte in lite fler Distresser. Nu har jag 13 av de 24 färgerna. Ska köpa de resterande på mässan i slutet av månaden om jag har råd. Borde få lite mer lön den här månanden så... =)

Har fortfarande inte hunnit pyssla, jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Vill så mycket, men det är fortfarande svårt med motivationen när allting är så svåråtkomligt i skåpet. Längtar verkligen till den dagen jag har ett speciellt utrymme för pyssel. Har i alla fall stämplat lite och målat lite. Måste verkligen träna på det där med att färglägga. Ska scanna in de tre bilder jag gjorde och lägga ut här lite senare idag.

Jag har nu ställt mig på kö på en ragdollhona från en helt underbar kombination. Hoppas verkligen att jag har sådan tur att det blir en vacker liten dam till mig i den kullen. Vill så gärna ha en ny hona att börja om min uppfödning med.

Har spelat en hel del WoW den senaste tiden. Kämpar fortfarande på och försöker gå upp level efter level. Jag brukar kunna bli lite less på spelet efter ett tag, det går lite i perioder det där. När jag inte har så mycket att göra och inte orkar städa eller laga mat, ja då blir det lätt ett par timmas spel. Men vad gör det??

No comments:

Post a Comment