Wednesday, June 6, 2007

snart åker vi

Satt uppe hela natten med K och spelade LOTRO. Det fungerar sisådär på min dator, men det är ändå så pass roligt att jag inte kan låta bli. Längtar så tills jag har möjlighet att uppgradera datrorn så att jag kan spela spelet på högsta grafikinställningar och utan att spelet fryslaggar varannan sekund.

Fick tillbaka resultatet på proverna från läkaren idag och det var inget fel på mig. Ska dit nu och lämna in några prover till. Sen ska jag tillbaka igen den 29:e när jag är tillbaka från Tunisien.

I morgon åker jag till Östersund med katterna. Ska gå på min brors student, lämna katterna till mamma, hämta min syster och åka tillbaka igen på lördag. Sedan åker vi till Tunisien på söndag. Ska bli skönt att komma bort lite.

No comments:

Post a Comment