Tuesday, March 24, 2009

Nu får det vara nog

Ok, nu tänker jag säga det rakt ut. Jag tror jag avskyr min chef. Efter att han igår tog åt sig äran för alla bilderna JAG tog i Etosha så får det fan vara nog. Det går inte längre, han är en sån jävla mansgris och han tror sig vara nått utöver det vanliga och han tror att han är så otroligt duktig. Sammanlagd tog jag ca 1500 bilder under helgens resa, han tittar på mina bilder av stället vi bodde på och tar sen kameran och går runt och tar ca 10 egna bilder. I och med dessa 10 bilder så anser sig gubben ha rätt att sätta sitt namn på skivorna med alla bilderna. 10 bilder av 1500 och nu är det helt plötsligt hans bilder? Jag blir förbannad, på riktigt. Kanske är det att överreagera, men just nu skiter jag i det. Han har ingen rätt att komma och sätta sitt namn på mina bilder, han är en jävla idiot om ni ursäktar uttrycket. Nu är det inte bara detta med bilderna som gör att jag kan säga detta, men jag kan bara inte ta upp allt det övriga här.

Jag har bestämt mig nu, om inget har ändrats till jag åker hem på semester i juni så flyttar jag hem permanent då. Det här går inte, det är inte värt det.

I väntan på bilderna från Etosha så livar jag upp stämningen så gott det går med en bild från GocheGanas

No comments:

Post a Comment