Wednesday, April 1, 2009

Baby steps

Är fortfarande på farmen och det är verkligen underbart. Känner nu att om jag inte kan stanna här så åker jag hem, finns inget annat.

Min chef är fortfarande jobbig och jag är så less på honom. Han berättar ingenting för mig och han ljuger och säger att han avtalat saker med ägarna till farmen så att jag ska kunna göra div olika saker, men i själva verket så är ingenting alls avtalat. Orkar inte med den där karln.

Pratade lite med ägarna och som det verkar så kommer jag att smått arbeta för dem istället. På grund av visumet osv så kan jag ännu inte helt gå över till att arbeta här, men det kommer nog förhoppningsvis att ordna sig snart. Vi ska ta det i små baby steps för att så smånigom göra så att jag blir heltidsanställd här istället. Ska bli så skönt om det går vägen, verkligen.
Just nu vet jag ju som inte riktigt vad jag är, eller vad jag ska göra. Men jag har fått en hel del uppgifter från de på farmen som jag jobbar med, lär väl bli mer framöver. Får se hur det här slutar...

No comments:

Post a Comment