Sunday, May 29, 2011

Mi-Ra

Jag är så brydd på färgen på ena honan i kullen jag har nu. Jag är helt 100% på att hon är bruntabby, men ändå tycker jag att hennes färg är så mystisk. Hon är så mycket ljusare än de andra två som har samma färg och teckning. Hennes svans och öron är samma färg som syskonen, vilket är det som gör att jag är säkert på hennes färg, men hon har samtidigt mycket mycket ljusare färg på benen och i ansiktet och även på nosspegeln. Hade hon inte varit så mörk på öronen och svansen hade jag trott hon var choklad. Hon är inte blå heller för hon är mörkare än den blå systern. Har som sagt exakt samma färg på ögon och svans som de tre bruna. Antar att hon bara är lite senare än de andra eller helt enkelt blir ljusare brun, men det är konstigt. Har aldrig varit med om liknande tidigare. Söt är hon i alla fall, det är ett som är säkert.

Här är Mi-Ra med den ljusa färgen


Och här är brodern Memphis som är bruntabby
(systern Mai och bror Moses är också bruntabby och ser ut som Memphis)

No comments:

Post a Comment